راه های‌ افزایش بازدهی ایمیل مارکتینگ

با وجود افزایش استراتژی های بازاریابی در شبکه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی ، بازاریابی از طریق ایمیل هنوز یک روش بازاریابی دیجیتال ضروری است. وقتی نوبت به آموزش مشتری و پرورش و تبلیغ اهداف شما می رسد ، بازاریابی از طریق ایمیل هنوز هم بهترین است. بازاریابی از طریق ایمیل به طور مداوم در حال تکامل است و اکنون با تبلیغات ساده مانند بروشورهای گذشته فاصله زیادی دارد.

به ویژه با توجه به رقابت شدید و اهمیت روزافزون فناوری های تلفن همراه ، حفظ ارتباط با جدیدترین پیشرفت در این زمینه می تواند شما را در بازار پیشتاز کند. اگر می خواهید یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل داشته باشید ، نکات و راهنمایی های زیر شما را در مسیر درست قرار خواهد داد.

طراحی را در بین دستگاه ها ساده و سازگار نگه دارید

در چند سال گذشته و به دلایلی ، روند مشخصی در ساده سازی محتوا و طراحی ایمیل مشاهده شده است. به طور متوسط ​​افراد زیادی با محتوای آنلاین و همچنین از طریق ایمیل غرق می شوند و این ابزار به‌ سادگی‌ ای قابل مشاهده است. افراد بیشتری برای بررسی ایمیل های خود از رایانه به تلفن های هوشمند و تبلت روی می آورند و نباید این نکته را نادیده گرفت. سازگار کردن کمپین بازاریابی از طریق ایمیل برای همه دستگاه ها یک اقدام مهم و اساسی‌برای موفقیت در بازاریابی‌ است.

ریسپانسو

سفارشی سازی پویا و هوش پیش بینی

در حالی که محتوای کمپین های ایمیل مارکتینگ بدون شک مهم است ، آنچه مهمتر است این است که شما با مخاطبان مناسب ارتباط برقرار کنید. هوش پیش بینی شامل استفاده از مدل های تمایل برای شناسایی ترکیبی‌ مناسب از پیشنهادات و محتوایی است که به احتمال زیاد پاسخ هایی ایجاد می کند. هوش پیش بینی در حال افزایش محبوبیت است و در حال تبدیل شدن به یک ویژگی جدایی ناپذیر در اکثر ابزارهای اتوماسیون ایمیل و بازاریابی است.

هوش پیش بینی

از فیلترهای اسپم خودداری کنید

اگر ایمیل شما در پوشه هرزنامه خاتمه یابد ، تمام زحماتی که شما برای تبلیغات ایمیل خود کشیده اید بی فایده خواهد بود. به همین دلیل مهم است که خود را در موقعیت فیلتر اسپم قرار داده و از ایجاد آن پرهیز کنید. لیست های کاملی از کلمات ناخواسته بصورت آنلاین در دسترس است مانند “اکنون بخرید” ، “اکنون دریافت کنید” ، “پیشنهاد ویژه” و سایر ترکیبات مشابهی که بهتر است مانند آفت از آنها اجتناب کنید.

spam

اشتراک دو گزینه ای

روش ایده آل برای تأمین پایگاه پستی این است که مشتریان تصمیم بگیرند خودشان مشترک شوند. با این حال ، ایجاد پروفایل یا ورود به سیستم  با استفاده از اطلاعات دریافتی‌ زیاد از کاربران می تواند پرچم های قرمز را بلند کرده و مشتریان را از ثبت نام در لیست پستی منصرف کند. اینجاست که روش انتخاب دوگانه واقعاً بدرخشد. تمام آنچه از گیرندگان لازم است بگیرید، ارسال آدرس ایمیلشان به آدرس ایمیل خاص است و این برای ثبت نام آنها کافی است. این کار روند کار را ساده می کند و به مشتریان شما در مورد سو استفاده از داده های شخصی خود ، احساس امنیت و آرامش می بخشد.

مکان بازاریابی ایمیل خاص

مکانی که مشتریان را هدف قرار می دهید به اندازه هدف اصلی خودتان مهم است. اطلاعات جمعیتی و موقعیت مکانی ابزاری قدرتمند است که می تواند به شما در مراجعه به فروشگاه ها ، مکان های دیدنی و رویدادهایی که بیشترین ارتباط را با مخاطبان مورد نظر دارند کمک کند. این همچنین ابزاری قدرتمند برای افزایش رفت و آمد در فروشگاه یا محل کار شما است ، زیرا افراد در صورت زندگی در مجاورت بیشتر به جای سفارش آنلاین ، بیشتر مراجعه می کنند.

لوکیشن

با توجه به روندها و پیش بینی ها ، ایمیل مارکتینگ قطعاً مرده نیست و مطمئناً در حال افزایش خواهد بود. صرف وقت برای تکمیل استراتژی ایمیل مارکتینگ خود ، در عین حال مرتبط و همگام با فناوری ، بدون شک سود قابل تجهی را به شما پرداخت می کند و به رشد شما کمک می کند.

به یاد داشته باشید که برای اطمینان از موفقیت مستمر ، نتایج خود را ارزیابی و آزمایش کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *