چرا ایمیل مارکتینگ؟

مصرف کنندگان عاشق ارتباط با برندها از طریق ایمیل هستند و این کانالی است که همچنان شرکت های‌ بزرگ نظیر آمازون ارائه می دهد. در واقع ، به ازای هر 1 دلار هزینه شده برای بازاریابی از طریق ایمیل ، بازاریاب ها به طور متوسط ​​42 دلار در ازای آن دریافت می کنند.

ایمیل نه منسوخ نشده‌ است‌ ، بلکه 78٪ از بازاریابان در سال گذشته افزایش مشارکت در این کانال را مشاهده کرده اند. همانطور که تلاش می کنیم با مشتری و چشم انداز خود ارتباط برقرار کنیم و ارزش آنها را فراهم کنیم ، کمپین های بازاریابی ایمیل ما باید طنین انداز شوند.

کمپین ایمیل مارکتینگ چیست؟

یک کمپین ایمیل مارکتینگ مجموعه ای از ایمیل هایی است که یک تجارت برای برقراری ارتباط با مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه استفاده می کند. از آنها برای ترغیب مشتری به تعامل با شرکت استفاده می شود. کمپین های ایمیل بخش مهمی از بازاریابی داخلی است.

بازاریابی ورودی یک روند مداوم است زیرا بازاریابان در هر مرحله از تجارتشان با خریداران ارتباط برقرار می کنند. به خاطر داشته باشید که همه در این لحظه آماده خرید از شما نیستند .

به همین دلیل ایمیل چنین کانال مهمی است.

از طریق ایمیل ، شما می توانید با ارائه ارتباطات به صندوق ورودی شخصی آنها ، ذهنیت بالایی داشته باشید و می توانید این کار را با نرم افزار های‌ اتوماسیون بازاریابی انجام دهید .

نحوه اجرای یک کمپین ایمیل مارکتینگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *