در این مقاله ققصد داریم تا شما را با سرویس هایی که به شما ایمیل مارکتینگ رایگان اراِیه می‌دهند را معرفی کنیم.

توجه داشته باشید که استفاده از این سرویس ها بیشتر جنبه تبلیغاتی برای کمپانی ارایه دهنده دارد

و فقط برای آشنایی شما با سرویس های‌ آن ها می‌باشد.شما برای دسترسی کامل و بدون محدودیت

به سرویس های ایمیل مارکتینگ باید هزینه هایی را به صورت ماهیانه بپردازید.

در صورتی که نمی دانید ، استفاده از ایمیل در بالاترین حد خود قرار دارد. بیش از 3.7 میلیارد نفر در سراسر جهان از ایمیل استفاده می کنند .

با استفاده بسیار زیاد از ایمیل ، جای تعجب نیست که شما احتمالاً به طور مداوم ایمیل های بازاریابی را از مشاغل دریافت می کنید.

مهمتر اینکه ، آیا شما به طور مداوم از بازاریابی ایمیلی استفاده می کنید ؟

تعداد زیادی ابزار خدمات بازاریابی ایمیلی برای کمک به شما در زمینه بازاریابی ایمیلی وجود دارد که برخی از آنها کاملا رایگان هستند.

اما توجه به این نکته مهم است که همه ابزارهای رایگان بازاریابی از طریق ایمیل ویژگی های اراِ یکسانی را ارائه نمی دهند.

شما بعنوان شخصی که برای مشاغل جدیدی کار می کنید ، احتمالاً بیشتر به این فکر می کنید که چند ایمیل می توانید ارسال کنید ،

به کدام ویژگی ها دسترسی دارید و اینکه آیا می توانید با رشد تجارت خود حساب خود را ارتقا دهید.

شما احتمالاً در مورد قابلیت تحویل و اینکه آیا ایمیل های شما به طور مداوم به صندوق ورودی مخاطبین شما تحویل داده می شوند

نیز فکر می کنید. بعلاوه ، شما احتمالاً ابزاری را می خواهید که هم استفاده آسان داشته باشد

و هم به مهارتهای فنی پیشرفته نیاز نداشته باشد.

خوشبختانه ، ما شما را تحت پوشش قرار دادیم – در اینجا ،

ما بهترین ابزارهای بازاریابی ایمیل رایگان را که می توانید برای تجارت خود در سال 2020 استفاده کنید ، رتبه بندی کرده ایم.

1. ابزار بازاریابی ایمیل HubSpot به صورت رایگان

قیمت: برنامه رایگان یا 50 دلار در ماه با Market Hub Starter.

HubSpot ابزاری قابل اعتماد و دارای ویژگی بازاریابی از طریق ایمیل را ارائه می دهد

که برای مشاغل در حال رشد مناسب است – به صورت رایگان. شما می توانید با ساخت آسان ایمیل کشیدن و رها کردن ،

ایمیل های بازاریابی حرفه ای ایجاد کنید که مخاطبان شما را افزایش دهد.

با سازنده ایمیل کشیدن و رها کردن ، نیازی به انتظار برای IT یا طراحان برای کمک نیست.

در عوض ، می توانید به راحتی ایمیل های زیبایی ایجاد کنید که مخاطبان شما آنها را دوست داشته باشند.

ابزار HubSpot به شما کمک می کند با کمترین تلاش به نتایج باورنکردنی بازاریابی برسید.

HubSpot
برنامه HubSpot

در بالای ابزار ایمیل رایگان ، می توانید از HubSpot CRM به صورت رایگان برای ایجاد نقاط لمسی متناسب با مشتریان خود استفاده کنید.

ایمیل HubSpot به طور خودکار با HubSpot CRM متصل می شود ،

بنابراین می توانید ایمیل های مربوطه را بر اساس هر جزئیاتی که دارید – مانند ارسال فرم و فعالیت وب سایت ، متناسب کنید.

با استفاده از CRM ، می توانید محتوای شخصی سازی شده را در ایمیل های خود مانند نام و نام شرکت وارد کنید

تا اطمینان حاصل شود که مخاطبین احساس می کنند به آنها شخصاً آدرس دهی می شود ،

همه اینها ضمن پیگیری فعالیت ایمیل در CRM است.

با استفاده از تجزیه و تحلیل گزارش ایمیل از ابزار ، شما می آموزید که چگونه ایمیل های مرتبط و بهینه تری را برای مخاطبان خود ارسال کنید.

2. SendPulse

قیمت : برنامه رایگان یا 9.85 دلار در ماه برای ایمیل های نامحدود و حداکثر 2500 مشترک.

Send Pulse بیش از 130 الگو برای انتخاب دارد ، یا می توانید با استفاده از قابلیت کشیدن و رها کردن ،

قالب خود را ایجاد کنید. طبق این طرح رایگان ، شما می توانید به تیم پشتیبانی Send Pulse

که از جمله پشتیبانی از طریق گپ زنده بسیار مورد توجه است دسترسی پیدا کنید.

از لحاظ عملکردی ، Send Pulse از ویژگی “Resend” برخوردار است که به شما امکان می دهد

ایمیل های باز نشده را با موضوعات مختلف ارسال کنید ، که برای بازاریاب های باطله شده با ارزش است.

آنچه در مورد Send Pulse بسیار جالب است این است که قیمت آن برای کلیه خدمات خود است.

به عنوان مثال ، اگر نیاز به ارسال پیامک دارید ، می توانید یک بسته پیام کوتاه به بسته خدمات ایمیل مارکتینگ خود اضافه کنید.

آنها همچنین SMTP ، Viber و موارد دیگر را ارائه می دهند. از زمان شروع خدمات در سال 2015 ،

هنوز تعداد زیادی پشتیبانی از API وجود ندارد ، اما این چیزی است که Send Pulse در تلاش است

تا برای بازاریابانی که نیاز به عملکرد فنی دارند ، بهبود یابد.

مثال نرم افزار SendPulse

منبع تصویر

3. موزند

قیمت: 10 دلار در ماه برای حداکثر 2000 مشترک.

Moosend برای افرادی که می خواهند خیلی کم از ایمیل مارکتینگ استفاده کنند ایده آل است.

ردیف رایگان دارای ویژگی های مختلف است ، اما حداکثر 1000 مشترک هستید و آدرس IP اختصاصی نخواهید داشت.

مثال نرم افزار Moosend

منبع تصویر

Moosend ویرایشگر کشیدن و رها کردن ، تحریک کننده های اتوماسیون بازاریابی از طریق ایمیل ،

تجزیه و تحلیل در زمان واقعی و ویژگی های تقسیم بندی لیست را با استفاده آسان ارائه می دهد. Moosend ،

سی آر ام ارائه نمی دهد ، اما اگر شما فقط می خواهید ایمیل مارکتینگ انجام دهید ،

این می تواند شروع خوبی برای تجارت شما باشد و ابزاری را برای ایمیل مارکتینگ رایگان برای شما انجام می‌دهد.

4. SendInBlue

قیمت: برنامه رایگان ، سپس برای 2500 دلار در ماه برای 10 هزار ایمیل شروع می شود.

اگر تجارت شما بسیار به ایمیل های معاملاتی ، مانند راهنمای رمز فراموش شده و رسید فاکتور متکی است ،

پس SendInBlue می تواند برای شما ایده آل باشد. با استفاده از برنامه های توسعه دهنده گسترده آنها ،

می توانید با سیستم ایمیل آنها ادغام شده و به فرایندهای فنی سفارشی و مورد نیاز دست یابید.

بعلاوه ، در حالی که این سرویس در ابتدا با مشکلات مربوط به نرخ تحویل شناخته می شد ، SendInBlue از زمان تحویل پذیری آن بهبود یافته است.مثال الگوی نرم افزار SendInBlue

منبع تصویر

با استفاده از برنامه ایمیل مارکتینگ رایگان SendInBlue ، به مجموعه گسترده ای از الگوها ،

شخصی سازی ، آزمایش A / B ، مدیریت تماس ، ویرایشگر گردش کار و گزارش دهی در زمان واقعی دسترسی خواهید داشت.

مانند سایر ابزارهای ذکر شده ، استفاده از نرم افزار آسان است ، اگرچه رابط اصلی گاهی اوقات گزینه های زیادی را ارائه می دهد

و احساس طاقت فرسایی می کند.

5. Pepipost

قیمت: برنامه رایگان ، یا 25 دلار در ماه برای 150،000 ایمیل.

Pepipost یک سرویس رله SMTP به راحتی یکپارچه برای تحویل سریع ایمیل است. این بدان معنی است

که ایمیل های شما در کمتر از سه ثانیه برای مشتریان شما ارسال می شود.

API های ایمیل آسان به شما آزادی اتصال برنامه ها و سیستم عامل های سفارشی یا استفاده از سیستم عامل های بازاریابی منبع باز مانند

Mautic و Mailtrain را برای ارسال ایمیل های شما می دهند.

پس از ارسال ایمیل های شما ، داشبورد به روزرسانی های مربوط به زمان واقعی عملکرد کمپین شما را نشان می دهد ،

از جمله تعداد تحویل ها ، بازها ، کلیک ها ، لغو اشتراک و برگشت ها.
pepipost-1

منبع تصویر

سرورهای مجهز به هوش مصنوعی ایمیل های شما را بر اساس معیارهای موفقیت برای نوع ایمیل شما بهینه می کنند.

به عنوان مثال ، ویژگی تعامل پیش بینی کننده به طور خودکار تحویل به کاربرانی را که به احتمال زیاد درگیر می شوند

و ارسال بهینه سازی زمان ، اطمینان از ارسال ایمیل های شما در بهینه ترین زمان را در اولویت قرار می دهد.

شما همچنین می توانید به تجزیه و تحلیل عمیق دسترسی داشته باشید که می تواند

با استفاده از webhook های قدرتمند مستقیماً به سیستم های داخلی شما تحویل داده شود. و اگر مشکلی دارید ،

کارشناسان ایمیل 24/7 در چت به سرعت آن را برطرف می کنند.

با استفاده از ایمیل مارکتینگ رایگان این برنامه ، می توانید تعداد نامحدودی مخاطب ذخیره کرده و برای ماه اول 30000 ایمیل رایگان ارسال کنید.

پس از آن ، برنامه رایگان محدود به ارسال 100 ایمیل در روز است و شما می توانید برنامه های ماهانه با حجم بالای مقرون به صرفه آنها را انتخاب کنید.

6. MailChimp

قیمت : برنامه رایگان ، سپس 10 دلار در ماه برای ارسال نامه الکترونیکی نامحدود به حداکثر 500 مشترک.

ابزار ایمیل MailChimp به ویژه برای مشاغل کوچک و متوسط ​​بسیار مفید است ،

زیرا این طرح رایگان حداکثر 12000 ایمیل ارسال در ماه برای حداکثر 2000 مشترک ارائه می دهد.

به علاوه ، شما به ویژگی هایی مانند تقسیم بندی لیست ، آزمایش A / B ، نمایه های تماس و سایر موارد دسترسی پیدا می کنید.

با این حال ، توجه به این نکته مهم است که شما با استفاده از طرح رایگان ،

نام تجاری MailChimp را در پاورقی ایمیل خود داشته و به پشتیبانی ممتاز دسترسی نخواهید داشت.

اگر از نرم افزار تجارت الکترونیکی استفاده می کنید ، خوشحال خواهید شد که بدانید MailChimp

با ارائه دهندگان تجارت الکترونیکی از جمله WooCommerce و Magento ادغام می شود.

اگر تجارت شما از WordPress به عنوان سیستم مدیریت محتوای خود استفاده کند ، همچنین می توانید Mailchimp را با وردپرس ادغام کنید.

MailChimp گزارش برای ایمیل ها را ارائه می دهد ، اما ممکن است جزئیات آنچنان که می خواهید برای بهبودهای بهینه ، قوی نباشد.

 

mail-chimp

7.Zoho Camaign

قیمت : برنامه رایگان ، سپس 6 دلار در ماه برای حداکثر 500 مشترک.

بسته به سرعت مقیاس گذاری ، کمپین های Zoho گزینه خوبی برای مشاغل کوچک تا شرکت های بزرگ است.

با استفاده از طرح ایمیل مارکتینگ رایگان Zoho Campaigns ،

به ویژگی هایی مانند تست A / B ، گزارش ها و الگوها دسترسی پیدا می کنید.

اگر در حال حاضر از Zoho CRM استفاده می کنید ، منطقی است که از کمپین های Zoho دیدن کنید تا ببینید چطور ایمیل و CRM با هم کار می کنند.

مثال نرم افزار زوهو

منبع تصویر

توجه به این نکته مهم است – در حالی که نسخه رایگان ویژگی های زیادی را ارائه می دهد ،

اکثر این ویژگی ها محدودیت هایی دارند. علاوه بر این ، شروع کار با کمپین های Zoho ممکن است دشوار باشد

زیرا قبل از ارسال ایمیل به سفارشی سازی نیاز دارد.

8. Mailjet

قیمت: برنامه رایگان ، و سپس با 9.65 دلار در ماه شروع می شود

با برنامه رایگان Mailjet ، به مخاطبین نامحدود ، API ها ، ویرایشگر ایمیل پیشرفته و آمار پیشرفته دسترسی خواهید داشت.

با این حال ، شما به ویژگی های تست A / B یا اتوماسیون دسترسی نخواهید داشت.

مثال نرم افزار Mailjet

منبع تصویر

استفاده از رابط Mailjet نیز ساده است ، بنابراین مجبور نخواهید شد یک زمان طولانی را برای آشنایی با سرویس صرف کنید.

در بخش استفاده از ایمیل مارکتینگ رایگان این سرویس ، دسترسی کامل به API را دریافت می کنید ،

Mailjet برای مشاغلی که نیاز به تنظیمات فنی دارند مناسب است.

9. Benchmark

قیمت: برنامه رایگان ، سپس 11.89 دلار در ماه برای حداکثر 600 مشترک.

اگر برای شغلی کار می کنید که رشد خارق العاده ای را تجربه می کند ، اما هنوز از سرویس بازاریابی ایمیلی استفاده نمی کنید ،

شاید بخواهید از ابزار ایمیل رایگان Benchmark دیدن کنید. این ابزار به خوبی با ویژگی های برتر مجهز شده است

و برای تهیه خدمات در سطح سازمانی طراحی شده است.

با استفاده از نسخه رایگان Benchmark ، می توانید از ویرایشگر کشیدن و رها کردن ، انتخاب الگوهای مختلف ،

استفاده از فرم های ثبت نام ، ساخت کمپین های قطره ای اساسی و استفاده از ویژگی بهداشت لیست استفاده کنید.

معیار کاربر پسند است و اجرای آن آسان است.

مثال نرم افزار Bechmark

منبع تصویر

با این حال ، هیچ گزینه ای برای آزمایش A / B یا ویژگی های اتوماسیون در ابزار ایمیل مارکتینگ رایگان وجود ندارد.

علاوه بر این ، نمی توان مخاطبین را از طریق وارد کردن لیست در برنامه ایمیل مارکتینگ رایگان اضافه کرد.

فقط می توانید مخاطبینی را که فرم های مشترک Benchmark را پر می کنند از طریق ایمیل ارسال کنید.

10. MailerLite

قیمت: رایگان ، سپس 10 دلار در ماه برای حداکثر 1000 مشترک و همه ویژگی ها.

اگرچه MailerLite از نام “lite” برخوردار است ، اما در واقع راه حل خوبی برای مشاغل شروع و به دنبال رشد است.

این سرویس برای مشاغل کوچک که نیاز به ارسال ایمیل های بازاریابی انبوه دارند ایده آل است.

همچنین به خوبی با ویژگی های پیش نمایش مجهز شده است بنابراین می توانید ایمیل خود را پیش از ارسال روی

دسک تاپ و موبایل ، پیش نمایش کنید.

با این حال ، قابلیت های API و یکپارچه سازی به اندازه برخی دیگر از گزینه های این لیست قوی نیستند.

11. ExpressPigeon

قیمت: برنامه رایگان ، سپس برای قیمت گذاری سفارشی تماس بگیرید.

ExpressPigeon راه حل خوبی برای مشاغل کوچک اما ارسال به مشترکین بالا ارائه می دهد. با ExpressPigeon ،

می توانید ایمیل ها را بدون زحمت بسازید و شخصی سازی کنید ، پاسخ های ایمیل را خودکار کنید و ایمیل های با حجم بالا ارسال کنید.

مثال نرم افزار ExpressPigeon

منبع تصویر

از همه بهتر ، با برنامه رایگان به همه ویژگی های برتر دسترسی پیدا می کنید – با این وجود محدودیت ارسال و مشترک کم است.

ExpressPigeon به عنوان یکی از بهترین امتیازات رضایت مشتری در صنعت در نظر گرفته شده است.

12. استریپو

قیمت: برنامه رایگان ، و سپس با 10.42 دلار در ماه شروع می شود.

Stripo نرم افزار قالب ایمیل کشیدن و رها کردن است. شما می توانید برای شخصی سازی ایمیل های شخصی

و بدون تجربه طراحی از این سرویس استفاده کنید و از زیبایی و حرفه ای بودن ایمیل های خود اطمینان حاصل کنید.

دو نوع ویرایشگر مختلف در Stripo وجود دارد ، یکی مخصوص برای بازاریابان یا هر کسی که تجربه طراحی کم و تقریباً ندارد.

ویرایشگر دیگر ، ویرایشگر کد HTML ، برای توسعه دهندگان ایمیل ساخته شده است.

مثال نرم افزار Stripo

منبع تصویر

Stripo به شما امکان می دهد به بیش از 300 الگوی کامل ، افزودنی هایی برای تعبیه ،

تعامل و ویژگی های هوشمند دسترسی داشته باشید.

این ابزار همچنین با HubSpot ادغام شده و به شما امکان می دهد با دو کلیک ایمیل های خود را به CRM صادر کنید.

ادغام همچنین امکان همگام سازی حساب را برای هر دو حساب فراهم می کند ،

اما Stripo داده های HubSpot شما را برای حفظ حریم خصوصی و ایمنی ذخیره نمی کند.

13. اعتبار سنجی ایمیل Kickbox

قیمت: طرح رایگان ، سپس براساس مشترکین قیمت گذاری می شود. (به عنوان مثال: 500 آدرس = 5 دلار در ماه).

Kickbox یک نرم افزار کاملاً یکپارچه برای تأیید ایمیل است. این تضمین می کند که ایمیل های شما به مشتریانی می رسد

که هدف آنها را هدف قرار داده اید.

هنگامی که ایمیل ها تأیید می شوند ، ارائه دهندگان عمده ایمیل کمتر این نامه ها را به عنوان هرزنامه علامت گذاری می کنند ،

به این معنی که ایمیل شما شانس بیشتری برای حضور در صندوق ورودی اصلی مشتری شما دارد.

مثال نرم افزار Kickbox

منبع تصویر

Kickbox لیست ایمیل شما را جداسازی می‌کند و مطمئن می شود که همه گیرندگان حساب واقعی هستند و منسوخ نشده اند.

این در درازمدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود ، زیرا لیست ایمیل شما کوچکتر ، مختصر و دقیق خواهد بود.

این نرم افزار همچنین با HubSpot ادغام می شود و یکپارچه سازی به شما امکان می دهد ایمیل را در HubSpot CRM تأیید کنید.

Kickbox شبکه اعتبار سنجی خود را دارد ، بنابراین می توانید از صحت داده های خود مطمئن باشید ،

در حالی که HubSpot داده ها را برای قابلیت تحویل معتبر می داند.

نتیجه:

اکنون ، شما درک بهتری از بهترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ رایگان را در اختیار دارید.

خوشبختانه شما نیازی به تعهد به هیچ خدماتی ندارید.

بسته به نیاز کسب و کار خود می توانید این ابزارها را امتحان کنید ،

سپس یکی از ایده آل ترین ها را برای خود انتخاب کنید.

دپارتمان ایمیل کارکتینگ بازاریابی

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره شد، این سرویس ها در حالت رایگان دارای محدودیت هایی هستند

و شما تعداد محدودی ایمیل رایگان می‌توانید ارسال کنید

و پرداخت های ماهیانه این شرکت ها برای کاربران ایرانی کمی دشوار است.

دپارتمان ایمیل مارکتینگ بازاریابی این امکان را برای کاربران و صاحب مشاغل در ایران فراهم کرده

و شما عزیزان می‌توانیدبا هزینه های بسیار کمتری ایمیل های تبلیغاتی و بازاریابی خودتان

را ارسال کنید و به بیشترین بازدهی برسید.

برای اطلاع از پلن های ایمیل مارکتینگ کلیک کنید

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *